Сувеніри для вечірок

Сувеніри для вечірки (наголос на послугу)

Це хороші новини для Марлани Камачо. Як виконавчий директор Passion Parties, вона заробляє на життя — і досить непогано — продаючи секс-іграшки на домашніх вечірках. Камачо пригадує, як один відвідувач вечірки повідомив групу друзів і знайомих, що перед використанням Gigi, мастурбаційного рукава, схожого на рожеву силіконову водяну змію, важливо вимкнути стельовий вентилятор. «Коли ця присоска буде змащена, ти можеш перекинути її через кімнату», — попередив чоловік. «Якщо ви втратите хватку, поки цей вентилятор увімкнено, ви побачите різання в стилі хібачі». Коли дружина кинула на нього несхвальний погляд, він сказав іншим гостям: «Це змусило її хіхікати три дні поспіль».

Це такі хлопці, як ці, і майже всі інші хлопці та дівчата, яких ви можете собі уявити; які зробили вечірку з іграшками для дорослих процвітаючим бізнесом. Представники кількох компаній, що спеціалізуються на подібних заходах, кажуть, що бізнес тільки покращується.

«Деякі з наших дистриб’юторів проводять вечірки повний робочий день, призначаючи три-чотири на тиждень і заробляючи понад 50 000 доларів США, тоді як інші проводять одну вечірку на місяць, щоб отримати від 100 до 500 доларів США», – каже Боббі Нолан-Хілл, президент Pyjama. Parties LLC (www.pajamapartiesllc.com).

Донна Лі, засновниця Playful Delights (www.playfuldelights.com), каже, що продавці її компанії можуть легко заробити на кількох вечірках на тиждень стільки ж, скільки працювали б з дев’яти до п’ятої. «Кілька наших представників навіть залишили роботу на повний робочий день і зробили це, тому що це дає їм набагато більше часу з дітьми та сім’єю. Більшість партій мають середні продажі від 500 до 1000 доларів, тобто представники заробляють від 250 до 500 доларів лише за кілька годин».

Не надто пошарпаний, враховуючи, що день в «офісі» складається з пакування вагона фалоімітаторів, їстівної білизни та інших різноманітних іграшок; примушування тусовщиків грати в ігри з рейтингом X; і сидіти склавши руки та збирати замовлення. Це також не зовсім важко продати. Сексуальні іграшки потрібні всім, принаймні так здається з короткого огляду гостей вечірки: від молодих пар до людей похилого віку, домогосподарок і будівельників. Є дівич-вечори, вечірки з приводу розлучення, вечірки для геїв/лесбіянок, вечірки для пар і навіть вечірки для хлопців.

«Наші клієнти — переважно жінки віком від 18 до 80 років, — каже Камачо. «Але я особисто люблю влаштовувати вечірки для пар, тому що я отримую можливість розповісти чоловікам про речі, які багатьом із нас подобаються і навіть не подобаються, про що їхні дружини та особливо подруги не можуть поговорити. Це найкрутіше відчуття в світі, коли хтось подзвонив тобі і подякував за відкриття такого спілкування. Є люди, які вважають цей бізнес просто жахливим, але ми, ймовірно, врятуємо більше шлюбів за рік, ніж церква за десять років. До речі, багато наших консультантів – дружини та дочки дияконів і навіть священнослужителів».

Які люди заробляють на життя продажем секс-іграшок? Переважно жінки, хоча деякі залучають своїх партнерів-чоловіків у помічники. Вони різного віку, форм і розмірів. (Представники багатьох компаній, що займаються продажем секс-іграшок, кажуть, що жінки-клієнти відчувають себе комфортніше, купуючи продукти від «справжніх жінок», з якими вони можуть ідентифікувати себе.) Очевидно, комунікабельність є великою підмогою, як і великий особистий досвід роботи з секс-іграшками. Більшість компаній навчають початківців торговців фалоімітаторами, залучаючи їх до досвідчених консультантів. Деякі, як-от піжамні вечірки, мають досить інтенсивну програму тренувань, яку новачки повинні пройти, перш ніж отримати гроші за розмахування Великим Королем на публіці. «Продаж товарів для дорослих потребує певного рівня знань і професіоналізму, який просто не потрібен іншим продажам удома», — каже Нолан-Хілл. «Щоб пояснити комусь, як досягти оргазму за допомогою іграшки, потрібен набагато вищий ступінь розуміння продукту, ніж продаж свічок. У 2003 році ми запровадили програму Certified Adult Products Distributor, яка встановлює високі стандарти для наших дистриб’юторів і встановлює мінімальні кредити для продовження навчання».

Джоді Стак, мама з передмістя та ветеран-дистриб’ютор для кількох компаній, які планують вечірки, заснувала Spice It Up Parties (www.spiceitupparties.com) у 2002 році. Вона вже додала 130 дистриб’юторів до своєї стайні та хвалиться, що пропонує «найкращу господиню». програма в галузі». Зацікавлені продавці можуть розпочати роботу в якості дистриб’ютора Spice It Up, придбавши один із чотирьох наборів за ціною від 150 до 1000 доларів. Після цього «вони заробляють 50 відсотків комісії з першого дня», — каже Стак.

Отже, що саме відбувається на вечірці з іграшками для дорослих? Ну, по-перше, багато більш боязких гостей заходять у двері, оглядаючи кімнату з тим самим «Хтось із моїх знайомих застане мене тут?» подивіться на розділ порно у вашому місцевому відеомагазині. Гості, як правило, спілкуються за закусками чи напоями. Часто подають алкогольні напої, що є розумною бізнес-тактикою; коли рівень алкоголю в крові гостей зростає, їх стримування значно послаблюється. (Нагадуємо господарям вечірки переконатися, що всі гості мають спеціального водія.)

У цей час, поки торговий представник розгортає виставку секс-іграшок, сміливіші гості часто висловлюють свої особисті відгуки. Коли консультант на нещодавній вечірці Playful Delights організувала показ Діка Дью, ароматизованого стимулятора, одна відвідувачка порадила своїй подрузі: «Спробуй піна коладу. Це чудово!" Заохочується практичний перегляд, тож гості можуть полагодити фалоімітатори, збільшити оберти вібраторів і спробувати секс-креми.

Господар або господиня (особа, вдома якої проводиться вечірка) насправді не займається рекламою; цим займається консультант компанії (його також називають представником або дистриб’ютором). Хоча порядок денний різниться залежно від компанії та окремого консультанта, як правило, це принаймні година інформаційної презентації, протягом якого консультант рекламуватиме приємні особливості довгого асортименту таких продуктів, як каблучки, пухнасті наручники, пов’язки на очі. , і порно відео. Однак це не нудна рекламна презентація — більшість консультантів вважають себе своєрідними секс-терапевтами, тому вони приправлять свою презентацію сексуальними порадами (які зазвичай розраховані на хлопців), цікавими сексуальними фактами та корисними порадами щодо використання іграшок. . На одній нещодавній вечірці консультант розмахував восьмидюймовим яскраво-блакитним штучним пенісом, проводячи імпровізований урок жіночої анатомії, наголошуючи на конкретному куті, під яким іграшка може найкраще стимулювати чутливі зони.

Ці презентації сильно впливають на взаємодію з аудиторією, і консультанти намагаються витягнути з мушлі навіть найбільш стриманих гостей. Багато представників наймуть волонтерів, щоб, так би мовити, випробувати продукти з перших рук. Камачо зазвичай посилає кількох гостей жіночої статі у ванну кімнату, щоб вони нанесли унісекс-гель Pure Satisfaction Enhancement Gel, який використовується для сприяння ерекції клітора. Інші гості не можуть не помітити звивання та вереск, який випускають гелеподібні дівчата протягом решти вечірки. «Перші п’ять хвилин здається, ніби у вас у штанях відбувається вечірка», — каже Камачо. «Це лише те, що потрапляє у вашу систему. Ви не дізнаєтесь про його справжній ефект, доки не приступите до справи. Лише поколювання робить його на вагу золота».

Нещодавно я був на вечірці For Your Pleasure, організованій моїми друзями Джоан і Грегом, які збиралися одружитися. Цинік міг би зауважити, що, влаштувавши вечірку, вони могли б придбати купу товарів зі знижкою, щоб оживити свій медовий місяць, але я волів вірити, що вони просвітлюють своїх друзів про чудеса Nympho Cream і Pearl Butterfly просто з добра. їхніх сердець. Так чи інакше, посередині її презентації консультант витягла пару трусиків із леопардовим принтом і наказала Джоан одягнути їх у ванній. Поки Джоан була поза зоною чутності, консультант передав Грегу пульт дистанційного керування. Джоан вийшла з ванної кімнати в трусиках під спідницею, і саме тоді, коли вона збиралася попросити консультанта про подальші інструкції… ну! Грег натиснув на пульт дистанційного керування, і Джоан отримала шок у своєму житті від вібруючих трусиків. Вони дозволяють партнеру жінки контролювати, коли саме дзижчати їй із вібруючим задоволенням, навіть з іншого кінця кімнати. (А ви думали, що вам подобається пульт від телевізора!) До кінця вечірки майже кожен гість-чоловік переконав свою партнерку приміряти трусики, щоб він міг зайняти свою чергу як «майстра запікання».

Коли гості розслабилися, настав час вечірніх ігор. Основним продуктом є Pass the Dong, коли гості збираються в коло й передають навколо величезного гумового фалоімітатора, не торкаючись рук і не торкаючись підлоги. (Дженніфер Прітчард, регіональний директор For Your Pleasure, згадує один особливо кумедний анекдот із Pass the Dong. Дві літні жінки стояли одна біля одної, а 79-річна дівчина намагалася передати це своїй 83-річній подрузі. Раптом старшій жінці довелося втекти до жіночої кімнати, тому 79-річна дівчина стояла там, звісивши фалос між колінами, доки не повернулася її подруга.) Камачо любить, щоб гості грали в гру, у якій вони повинні придумати 20 сленгових термінів для пеніса. Її улюблений? Мандінго. «Ви ніколи не почуєте таких брудних розмов від лідерів дівчат-скаутів і членів PTA, якщо не зіграєте в цю».

Sweet Sinsations (www.hometoyparty.com) пропонує креми та лосьйони, відео, вібратори, шкіряні речі тощо. Щоб розгорнути вечірку, консультант Sweet Sinsations запускає гру-ліголам Dirty Minds. Невдовзі гості починають реготати, намагаючись знайти чіткі відповіді на підказки, які звучать брудно. Чоловіки-вечірниці справді пожвавилися, коли консультант згадав Cyberskin Mouth і Cyberskin Pussy, які, очевидно, можуть стати порятунком для хлопців, які не отримують стільки дій, скільки хотіли б.

Жанна Вокурка, менеджер скрині з іграшками Рокко (www. roccostoychest.net), заводить своїх гостей у режим вечірки захоплюючою грою «Передай пеніс». Кожного разу, коли група чує, як консультант каже «пеніс», вони повинні передати маленьку м’яку тварину наступній людині. Той, хто отримає це в кінці презентації, виграє дверний приз, яким можуть бути наручники, оголені гральні карти, губна помада для пеніса чи інша еротична здобич.

Під час однієї нещодавньої вечірки Камачо обговорював Numbit зі смаком вишні (призначений для оніміння сфінктера під час анального сексу). Один гість-ветеран підхопив: «Те, що ви робите, це накладаєте багато цього. Не чекайте десять хвилин, поки він вбереться. Просто скажіть йому: «Любий, давай». Я готовий, я хочу цього, давай». Дівчино, він не отримає ерекції принаймні два дні!» Камачо зазначає, що її практично освистують, коли вона згадує про анальний секс — Ви чуєте, як стискаються сідничні щоки по всій кімнаті!» — але Numbit є її третім найбільш продаваним продуктом.

Після всіх розваг та ігор консультант приступає до справи. У приватній зоні вона приймає замовлення кожного гостя. Більшість речей мають розумну ціну, багато з них коштують 40 доларів США або менше, але Decadent Indulgence vibe від Pajama Partys, який має три незалежні функції обертання стрижня та вібрації клітора з вісьмома рівнями інтенсивності, обійдеться вам у 130 доларів. Найбільше одноразове замовлення Camacho від однієї людини: $434,50.

Вокурка каже, що більшість людей хвилюється, коли товар потрібно відправити. «Я кажу їм, що у нас немає фургона з великим старим фалоімітатором нагорі, який доставлятиме до ваших дверей», — каже вона. Але що з тими збудженими гостями, які не можуть дочекатися, поки їхні секс-іграшки прийдуть поштою? Нолан-Хілл каже, що багато її клієнтів одразу забирають свої смаколики додому. «Наші дистриб’ютори везуть із собою на виставку широкий асортимент продукції та докладають усіх зусиль, щоб якомога швидше доставити продукт клієнту. Ми вважаємо, що це секс-продукти, і наші клієнти хочуть отримати їх у вечір шоу або якнайшвидше. Швидкі замовлення — це постійні клієнти».

І ось одне застосування для секс-іграшки, про яке навіть гість із найвибагливішою уявою, можливо, ніколи не подумав: Нолан-Хілл каже, що маленький персональний вібратор її компанії працює краще, ніж радар-детектор, щоб уникнути штрафів за перевищення швидкості. «Зберігайте його в бардачку свого автомобіля, і якщо вас колись зупинять за перевищення швидкості, витягніть його. Коли офіцер запитає, чи знаєте ви, що ви зробили, передайте йому це і скажіть, що ви відволіклися. Він може запросити вас на побачення або просто хоче втекти; у будь-якому випадку квитка уникають».

Гаразд, але якщо ти хлопець, тобі доведеться до біса захотіти вийти з квитка, щоб спробувати старий маневр «Я був зайнятий своїм вібратором».